, ,

Cara Pulihkan Patah Tulang Supaya Cepat Sembuh

1:09 PTG

Baru balik COD untuk adik ni yang accident patah kedua-dua belah pergelangan tangan.

Siku pun masih berparut dan bengkak lagi. Kesian sungguh, muda lagi dalam 20-an. Accident motor masa balik kerja, langgar lari.

Cara Pulihkan Patah Tulang Supaya Cepat Sembuh

Tadi lepas consult peranan suplemen vivix dan ostematrix sekali lagi dan bagi aturan makan, sempat beliau tanya:

"Betul berkesan kan kak? Boleh baik kan? Saya tak selesa macam ni".

"InsyaAllah, boleh baik. Patah-patah ni memang takde ubat. Kita kena sokong dengan pengambilan nutrisi yang secukupnya supaya proses pemulihan tu boleh dilakukan oleh sistem badan secara optimum. Janji konsisten makan setiap hari. Jangan culas".

Luka yang anda alami akan lebih mudah sembuh kerana resveratrol dalam vivix meningkatkan keupayaan sel untuk menggalakkan pertumbuhan sel sihat dan mengurangkan risiko kerosakan sel.

Pertumbuhan tulang anda yang patah akan dibantu oleh Kalsium, Magnesium dan Vitamin D yang terdapat dalam ostematrix. Kekejangan otot atau kesakitan pada otot yang tercedera juga dapat dikurangkan.

Oklah, nak daftar adik ni dalam sistem. Untung dia dah la jimat banyak beli Vivix sempena promo  Vivix Shaklee bulan ni. Siap tak payah bayar kos keahlian dan penghantaran RM79.50 lagi tau.

Bulan depan Shaklee bank in pulak duit bonus dalam RM36. Untung kan?

Bijak. Bijak sangat rebut promo terhad ni sepanjang November sahaja tau.




Nafisah Musa
Pengguna dan Pengedar Shaklee Malaysia
COD Puncak Alam/UiTM Puncak Alam
sms/wa: 013-6935160

You Might Also Like

0 comments