Tukar Skincare Selamat Untuk Kembalikan Serimu

11:09 PG


Dah Pakai Macam-Macam, TAPI...

Banyak pengguna YOUTH™ menceritakan, "sebelum ini guna macam-macam skincare, tapi sama saja tidak berkesan".

Bagi saya itu biasa. Sebab, memang tiada skincare yang 100% Clinically Proven pun di pasaran selain YOUTH™.

Tapi yang buat admin terkilan bila ada yang meluahkan,

"Muka saya jadi macam ni (merujuk kepada parut-parut jerawat, lubang sana, lubang sini dan sebagainya di muka beliau) sejak pakai skincare XYZ. Dah rasa semacam bila kulit rasa kering sangat sejak pakai. Tapi promoter cakap itu normal. Bila diteruskan, muka makin teruk. Promoter tu pula, dah hilang."

Saya geram sebab, tolong lah jujur dalam berniaga.

Kalau tidak tahu, cakap saja tidak tahu. Kalau memang bancuh belakang rumah, mengaku saja lah "Ya, skincare ini tiada sebarang kajian". Jangan menipu "skincare kami lebih bagus daripada YOUTH™" tanpa bukti sains.

Senang kan?

Bagi anda pengguna bijak, periksa skincare yang anda gunakan sekarang. Adakah ianya dimajukan dengan sains? Atau OEM yang dijenamakan semula? Atau main timbang kilo & dibancuh belakang tandas saja?

Lebih mudah, tanyakan penjual atau promoter atau syarikat skincare tersebut "skincare awak ni ada kajian clinical tak?". Kalau mereka jawab "err..", "entah lah.." atau "tidak", saya cadangkan usah ambil risiko untuk teruskan gunakannya. Muka kita cuma ada satu saja tahu?


Betul-betul main timbang kilo nih.

Pastikan tiada ahli keluarga kita yang pakai produk-produk hampeh macam ni ya. Takat tak berkesan tu xpe lagi. Tapi boleh membahayakan kesihatan tu yg cari nahas tu.


Tukar Skincare Selamat ntuk Kembalikan Serimu.

Inginkan maklumat lanjut atau nasihat cara tukar skincare yang selamat & berkesan? Hubungi 013-6935160.


Lagi Info Youth Skincare
YOUTH Skin Care Produk Penjagaan Kulit Semulajadi Selamat Terbukti Berkesan Secara Klinikal
Mengapa Shaklee Pertaruhkan 8 Tahun Kajian YOUTH Skincare Sebelum Dipasarkan?

You Might Also Like

0 comments